Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona G│ˇwna Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl
Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

bo podobno jak cos jest nie tak to odrazu dzwonia .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona G│ˇwna -> Rzeczy wa┐ne o forum.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mjszcz s│ofa
Mjszcz s│ofa



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: 10.04.2014 20:55    Temat postu: bo podobno jak cos jest nie tak to odrazu dzwonia .

Przy kasie tym bardziej, jak gdyby nigdy nic zaplacilam jak za normalna usluge.
[link widoczny dla zalogowanych]
narcotic thrust - when the dawn breaks
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
za pierwsz─ů wizyt─ů owszem by┼é mi┼éy, nie zrobi┼é jednak cytologii (nigdy pani nie mia┼éa?
JA TE┼╗ B─śD─ś ORGANIZOWA┼üA WIECZ├ôR PANIE┼âSKI.

jago85 - moim zdaniem skoro lekarz powiedział, że nic poważnego się nie dzieje i to tylko zapobiegawczo to nie musisz robić drugiej cytologii. [link widoczny dla zalogowanych] IgG 261 IU/ml ( lub = 1,0 - lub = 3,0 dodatni ) Nastepny wynik robiony na IgM 18.10 WYNIK :
Czy ja przesadzam, czy inne kobiety te┼╝ maj─ů taki problem??? ale caly czas biore pod uwage mozliwosc wystapienia jakichs komplikacji a wtedy i tak odwoza do szpitala.wiec sie waham caly czas.a po 2 moj lekarz idzie na urlop i wraca dopiero dzien przed moim terminem a nie wiem czy moje bobo wytrzyma do tego czasu,skoro od 2 mies spieszy sie na swiat. Kiedy ostatnio zadba┼ée┼Ť o jej odtworzenie??? itd.! Co do tego ze choruja masowo to nie bardzo sie moge zgodzic srednia zycia jest najwyzsza na calym swiecie i ta starsza populacja jak zauwazyl Pytajnik miesza troche statystyki. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Cie serdecznie nUrszula- Wojtek ma ju┼╝ 12 z─Öb├│w (wszystkie jedynki, dw├│jki, czw├│rki), teraz rosn─ů trzy tr├│jki. 99% facet├│w to wzrokowcy i musz─ů sobie poogl─ůda─ç, nie w tym nic wsp├│lnego z brakiem uczucia do partnerki. Rano profesor powiedzia┼é mojej mamie, ┼╝e b─Ödzie trzeba zrobi─ç badanie wziernikiem, tak jak u doros┼éych kobiet. swietna maszyna,wygodna,cicha...przed telewizorkiem mozna z niej korzystac wtedy czas treningu sie mniej dluzy...troche monotonny ale kto powiedzial ze wysilek moze byc woogle przyjemny? Dzi─Ökuj─Ö Wiki za zainteresowanie!! a ja nadal nie wiem, czy jak Cwicze na tym cudzie, to powinnam m├│c wyprostowa─ç zupe┼énie nogi w kolanach?
Znam osoby, które przez całe wydłużanie nie odczuwały żadnego bólu, znam też takie, które cierpiały bardzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Urszula Rysa na szkle, Mishelle ma belle, Za Twoje zdrowie, mała

[link widoczny dla zalogowanych]
Ro┼╝ni si─Ö ona od kryterii rozr├│┼╝niania blizn.
[link widoczny dla zalogowanych]
czuj─Ö si─Ö s┼éaba, zm─Öczona, mam problemy ze wstaniem rano bez wzgl─Ödu na to czy ┼Ťpi─Ö 7 czy 12 godzin.

A o mnie nikt ju┼╝ nie pami─Öta ;-( by┼éem tu kiedy┼Ť napisa┼éem kilka s┼é├│w i jestem nadal m─Ö┼╝czyzn─ů , chocia┼╝ bez sutanny, ale mn─ů te┼╝ si─Ö mo┼╝na zauroczy─ç Topik naprawd─Ö si─Ö rozkr─Öca oby tak dalej I o przyja┼║┼ä ksi─Ödza mo┼╝na zabiega─ç popieram !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] / Wszystko wskazuje ze jest w ciazy z tajemniczym biznesmenem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -hs-55e-elite-hop-sport-i3179973294.html Ale obawiam si─Ö troch─Ö tej firmy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pyta┼éam kole┼╝anek i wszystkie powiedzia┼éy ,┼╝e ┼Ťniadanie jest bardzo wa┼╝ne.Musi by─ç porz─ůdne,bo potem i tak nic ju┼╝ nie zjesz.Chyba,┼╝e si─Ö zmusisz.Jak bierzesz na czczo to b─Ödzie Ci─Ö mdli┼éo zawsze.Musi by─ç pieczywo z czymkolwiek.Wtedy podobno nie odczuwa si─Ö mdlo┼Ťci.Ja tego nie wypraktykowalam ,bo ja zawsze jadam ┼Ťniadania.Mo┼╝esz usma┼╝y─ç sobie jajko na wodzie i such─ů bu┼é─Ö opchn─ů─ç ,ale zawsze podobno musi by─ç pieczywo z rana je┼╝eli chcesz wyeliminowa─ç mdlo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerka super, doradzi┼éa fryzure i wszystko wyja┼Ťni┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gratuluj─Ö inteligencji.

Na drena┼╝ wybierz si─Ö do specjalisty, bo ┼║le przeprowadzony nie przyniesie pozytywnych skutk├│w, a nawet mo┼╝e zaszkodzi─ç! [link widoczny dla zalogowanych] teraz coraz wiecej ogloszen ma mozliwosc wypelnienia on-line, ale niestety ciagle nie wszystkie...
aa na swierzo wlasnie na polsacie mowia ze piguly meizitang s─ů bardzo szkodliwe, we wloszech sa juz 34 trupy w wyniku zazywania (tak troche off topic ) Trzymam kciuki ┼╝eby wszytsko u┼éo┼╝y┼éo si─Ö jak najlepiej. Od poniedzialku robie ponownie 5 dniowa glodowke.Takie dla mnie sa lepsze nisz 10 dni. bede moze odrasta─ç chociaz to sie rzadko zda┼╝a chyba... Jestem w trakcie kuracji ginalginem ju┼╝ 3 dzie┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam ca┼éa tarczyc─Ö ogromn─ů - lekarz powiedzia┼é, ┼╝e mam szyje jak polski pi┼ékarz , kt├│ry ca┼ée ┼╝ycie odbija pi┼ék─Ö g┼éow─ů. CHCIA┼üA BYM SOBIE WZMOCNIC NATURALNE PAZNOKCIE ZEBY SIE NIE ┼üAMA┼üY I ROZDWOJA┼üY CO POLECACIE I CZY TAKIE ZABIEGI NISZCZA P┼üYTKE PAZNOKCIA troch─Ö nadrobi┼éam zaleg┼éo┼Ťci w czytaniu co tam naskroba┼éy┼Ťcie... Drugim sk┼éadnikiem jest wy┼╝sza dawka omega-3 (BIOEFA) w ilo┼Ťci 3 gramy. Concordia mo┼╝e zabieg mia┼éa┼Ť wykonany na jakim┼Ť lipnym sprz─Öcie, albo osoba kt├│ra go wykonywa┼éa ┼Ťrednio dobrze umia┼éa to robi─ç? Troch─Ö mnie to cieszy, ale i troch─Ö smuci, ca┼éa szafa do wyrzucenia, z drugiej strony teraz nie chc─Ö zbyt du┼╝o kupowa─ç skoro mam zamiar zrzuci─ç jeszcze 10kg. dac jakis adres gdzie mozna znalezc takie prace lub podac miejsce gdzie mozna sie czegos blizej na ten temat dowiedziec...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myla, nie jeste┼Ť sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak by┼éem malutkim dzieckiem s┼éysza┼éem, ┼╝e prawdziw─ů mi┼éo┼Ť─ç idzie znale┼║─ç w ko┼Ťciele. Do┼é─ůczy┼éy nowe panie i tu ju┼╝ pouczaj─ů co maj─ů robi─ç i jak si─Ö zachowywa─ç inne, a nawet si─Ö obra┼╝aj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
pogadamy jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
UP

juz nie s─ů. [link widoczny dla zalogowanych] lat-bardzo ciekawa jestem....zawsze spotykalam sie z bulimia u mlodszych kobiet , a widze, ze niektore z was maja malenstwa
Skorzysta┼éam te┼╝ z us┼éug Pani Moniki z Giszowca tak bardzo tu polecanej i og├│lnie jest to ma┼éy zak┼éad w bloku co na wst─Öpie mnie zniesmaczy┼éo, ale Pani Monika jest bardzo mi┼é─ů fryzjerk─ů tak─ů fryzjerk─ů-kumpel─ů. w powiekach czy piersiach. Mam pytanko do wszystkich cudownych gospody┼ä domowych. Przede wszystkim niski koszt zabiegu, a Panie kosmetyczki bardzo przyjazne, tworz─ů go┼Ťcinn─ů atmosfer─Ö! Znalaz┼éem gabinet w kt├│rym zajmuj─ů si─Ö wrastaj─ůcymi paznokciami. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja warminsko-mazurkie-Olsztyn! witam, ja te┼╝ stosuj─Ö ale kupi┼éam herbatki za 35 z┼é, zestaw na 1 m-c, niewa┼╝na. Posklejane, niekt├│re bardziej kr─Öcone, niekt├│re mniej, a jeszcze inne s─ů proste.No nic przed szko┼é─ů nic nie zrobi─Ö.Rozczesuj─Ö na si┼é─Ö wi─ů┼╝─Ö w kitka i si─Ö nimi nie przejmuj─Ö. Piszcie, je┼Ťli macie pytania lub w┼éasne refleksje. Ta strona zrobila sie juz zbiorem autoreklamy wlascicieli zak┼éadow fryzjerskich Jak my┼Ťlicie? Czekam na wyrok z I instancji i czy otrzymaniu wyroku musz─Ö co┼Ť pisa─ç i wys┼éa─ç do II instancji?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hey !
Z moim facetem mieszkamy na obrze┼╝ach miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na ┼Ťcianie zobaczy┼éam ok 15 potworow!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabawa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zesp├│┼é kana┼éu nadgarstka dotyczy pacjent├│w w ka┼╝dym wieku, najcz─Ö┼Ťciej s─ů to jednak pacjenci po 50 r.┼╝ oraz osoby nara┼╝one na zachorowanie z powodu charakteru wykonywanej pracy w wieku 20-40lat. Rower, bie┼╝nia, steper, si┼éowe + 15 min sauna.
[link widoczny dla zalogowanych]
ten twoj blog.
http://www.separacja.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I nie mo┼╝na ocenia─ç rodzic├│w Moja mamu┼Ťka da┼éa mi na imi─Ö Nikola.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzia┼éam wiele innych lepszych film├│w o Jezusie w kt├│rym nacisk k┼éadziono na ukazanie historii stw├│rcy, a ten film nie do┼Ť─ç, ┼╝e jest niesmaczny to jeszcze wywo┼éa┼é we mnie odruch wymiotny.
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety ┼║le wygl─ůda w nowej fryzurze. [link widoczny dla zalogowanych] prawy wewn─Ötrzny wa┼é paznokciowy..
wiele razy spotykalam na ulicy cale rodziny arabskie... więc łapie chwile ulotne jak ulotka ulotne chwile łapie jak.,.... Zauwazylam jedna rzecz w tym tygodniu salata powoduje u mnie wychodzenie z ketozy,a nie powinna wieczorem w ramach lenistwa zlamalam zasade i zjadlam sporo salaty bez dodatku jakiegokolwiek tluszczu i skonczylo sie na tym ze rano mialam opuchnieta buzie i podkrazone oczy typowy sygnal za duzej ilosci wegli w diecie i bylam glodna. Sama mowila, ze wazy 51 kg, a ile wazyla gdy zostala miss? czesc dziewczyny.od kilku dni zagladam na forum i wreszcie zdecydowalam sie napisac...ostatni okres mialam 10 pazdziernika,pozniej maialm krioterapie i zaczol mi sie spozniac okres-myslalam ze po krio..ale jednak po 1,5 tygodnia spoznienia zrobilam test-pojawily sie dwie kreseczki-jedna ledwo widoczna ale jednak dla pewnosci zaraz pojechalam do lekarza i zrobil mi usg po czym powiedzial ze wedlug niego jestem napewno w ciazy ale bedzie to dopiero okolo 3 tydzien wiec na usg nic nie bylo widac...pozniej zaczol mnie bolec brzuch i juz myslalm ze okres ale jednak nie...drugi test=pozytywny wiec znowu po okolo 5 dniach pojechalam do lekaza i znowu usg i znowu uslyszalam ze to na 99,99% ciaza i na usg bylo widac mala 3 milimetrowa kropeczke ale mam przyjechac 11 grudnia i wtedy mi wszystko powie...caly czas mnie boli brzuch=raz mocniej (az do lez) raz slabiej,sutki sa bardzo wrazliwe i jestem strasznie nerwowa-jak przed @...mam nadzieje ze to jest ciaza i ze moj doktor to wreszcie potwierdzi na 100% bo juz czasami mam dosc myslenia ze to moze cos innego...pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny i zycze powodzenia... [link widoczny dla zalogowanych]
Będe wdzięczna za pomoc. Bede tam mieszkac od sierpnia i chcialabym nawiazac kontakt z Polakami, ktorzy sa tam na stale. Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!! Pani Zofia Bednarz napisała: Postanowiłam odczekać ,urodzic drugie dziecko i zrobic plastykę brzucha, tym bardziej ze przy drugim dzieciaczku równiez mnie pokroili.Do wagi wróciłam do figury niestety nie mimo ćwiczen i roznych zabiegów kosmetycznych.Na jesien mam zaplanowany zabieg . Ten teledysk ciagle puszczali w TVN jak Elton mial wystapic w Sopocie. biordra 106 cm
[link widoczny dla zalogowanych]
(sotto voce-pol glosem czyli,to moje ukochane perfumy byly)
i mysle ze efekty beda lepsze za miesiac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
m├│wi─Ö do niej ojej to mnie troch─Ö pani doktor zmartwi┼éa a ona ale dlaczego przecie┼╝ jest pani tylko to dopiero 4 tydzie┼ä i nie wida─ç widzia┼éabym gdyby to by┼éy bli┼║niaki a ja aha bromka kaza┼éa odstawi─ç i 3 razy dziennie lutein─Ö odliczam dni do pon bo wtedy zrobi─Ö bete i mam nadzieje ┼╝e fasolka podro┼Ťnie przez ten tydz dzi─Ökuje wszystkim za gratulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona G│ˇwna -> Rzeczy wa┐ne o forum. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin