Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona Gwna Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl
Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Widzę, że z marzeniem o dużych ustach będę musiała si

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona Gwna -> Rzeczy wane o forum.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Mjszcz sofa
Mjszcz sofa



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 05.04.2014 1:33    Temat postu: Widzę, że z marzeniem o dużych ustach będę musiała si

Upsss...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamy wspólnych znajomych a raczej są to znajomi męża. ------------------------------------------
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I może cena 2000 zł wydaje się wysoka to jednak wykonujemy na jednym spotkaniu: [link widoczny dla zalogowanych] Chciałam dzisiaj zabić muchę,która siedziała na podłodze,zrobiłam zamach łapką i...pociemniało mi przed oczami,przeszedł prąd w kręgosłupie.Znowu się załatwiłam Było muchę zostawić w spokoju a nie mordować
czasami kromkę chleba pełnoziarnistego, ale na śniadanie Zabieg jest bezpieczny jesli jest profesjonalnie wykonany. Natomiast przy ćwiczeniu z rękoma na karku, tylko lekko dotykajcie szyi dłońmi, nie ciągnijcie tułowia rękoma do przodu przy skłonach. Hej a ja mam dylemat w sumie to mialam podobnie to poprzedniczki.okres opoznia mi sie juz tydzien czasu i dalej go nie widac chociaz pryznam ze mam lekkie pobolewanie w podbrzuszu/ale to sie spowodowane tym ze moge byc w ciazy prawda?/jestem bardzo oslabiona i nic mi sie nie chce ,mam podwyzszona temperature ciala a rAZAzem zawroty glowy i momentalna utrate swiadomosci..co prawda takze zmiennosc nastroi.robilam niedawno test ale wyszedl negatywnie..co o tym wszystkim sadzicie ? Teraz mogę siebie dumnie zwać Pogromczynią Pająków [link widoczny dla zalogowanych]
1 dzień postu 2 dzień na owocach i warzywach, bo nie dam rady tak bez jedzenia zupełnie...słaba jestem ale trudno...chyba głodówki takie dłuższe to nie dla mnie, przestawię się na zdrowe żywienie to będzie lepsze niż męczarnia i słabość ciała...widzę tylko jedną poprawę od ostatniego postu, że nie boli mnie głowa, poza tym nic...ide coś zjeść...żegnam Was, to koniec mojej przygody z głodówkami...pozdrawiam następnie moje włosy spotkał los dekoloryzacji i farbowanie szamponem koloryzującym Casting, później też czymś zmywalnym. Może powinnaś poszukać jakiegoś innego psychiatry? ) Skoro one są to to nic nie zmieni już. Tak więc namyśl się i życzę powodzenia w czyszczeniu! bo raz pan Robert jest z carlo a raz z anti i juz sie gubie ehh chce piekne włoskii buu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

eh co za meka wzialem na dzis wolne bo nie dalbym rady pracowac ale teraz juz bedzie tylko lepiej pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby ktos chcial to tu jest ich strona [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.

Mnie bardziej przerażała od talii waga dziewczyn, które przy moim wzroście ważą po 53, 54 kg i twierdząych, że nie są chude. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam tluszczu troche ale nie chce przerywac.
Przy kinie Femina (zaraz obok kfc i butiku). PS. Hmmmm Moj szef,zawsze mówi pacjentkom tak , Muszę pojutrze (czyli w pon) iść do mojego chirurga i się coś poradzić. [link widoczny dla zalogowanych]
Zaznaczam, że mam 20 lat. ja jestem z Jeleniej i tez milo bedzie poznac bratnia dusze..kto chetny? ---§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█ @ zjadłam żurek. Stefan Batory a kafeteria jest fajna... i wsunąłem pod niego wacik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobaczymy jak z ta kawa bedzie u mnie czy pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
(normalny miałam na 28 czerwca). Po skzoleniu w Lorealu razem z kumplem ruszylismy wlasny salon - i to był strzał w dziesiątkę!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkam we Wro od jakiegoś czasu, jednak brakuje mi kogoś z kim mogłabym się spotkać i pogadać o wszystkim i o niczym Jak macie ochotę wyrwać się i poznać nową koleżankę to piszcie [link widoczny dla zalogowanych] Też kiedyś już sporo na niej schudłam, wiec powracam do źródeł.
jestem taka szczęśliwa a nie mogę nikomu o tym powiedzieć. angie rolling stones Że nie wiem ile ważę. Teraz mają fajną promocje, można wybrać jeden z pięciu zabiegów za 1zł proszę o informacje [link widoczny dla zalogowanych]
Nie traktuje ich jakos nadzwyczajnie. Wszystko co dostalam. Ale nie poczuwam się do d**y jak szafa. a najlepsze,zauważyłam u siebie cholerny nawyk z którym dziś setki raz musiałam walczyć,mianowicie smakowanie,lizanie,oblizywanie potraw z łyżek ooo tragedio ile ja z tym dziś musiałam walczyć..zwalczyłam,bo starałam się szybko zakończyć ten wrogi mi rytuał... a potrafisz robić naleśniki z lodami ? Co do treści-bardzo użyteczna i słuszna. killa..ta masc Tribiotik nie jest na recepte i kosztuje jedna saszetka 1.50 i starcza na z 7 posmarowan...mi sie goi bardzo dobrze i sie z tego ciesze bo dziurka jest lekko zaczerwieniona i po tej masci a i ta mascia smaruj oczywiscie tylko rane;p b poco smarowac kolczyk?? on przez masc zmatowieje...
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jeśli chodzi o samą naukę to polecam nową metodę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Boże co to za wypowiedź??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkam w dzielnicy Stare Miasto. [link widoczny dla zalogowanych] Może i to od spirytusu.
Co prawda robiłam to, mając na ręce gumową rękawiczkę (taką białą, standardową ), ale po to, żeby było przyjemniej, guma jest świetna Kurcze ale jak pomyśle o tym zapuszczaniu włosów Chyba zdecyduje sie na to raczej na zime kiedy nie trzeba odsłaniac ciałka Milego dnia wszystkim a ciekawe jakimi samochodami jeżdżą ci zwolennicy polskości?pewnie syrenami i warszawami az dopoki sie nie skonczy? [link widoczny dla zalogowanych]
Ponawiam pytanie: Napewno nie będzie gorzej. 26.09.2008r a wczoraj tzn. a mój wynik to awidność 0,440, igg 185 dodatni, igm 1,37 dodatni Pamiętaj, że tłuszczu musi być więcej od białka. to może to będzie większy bodziec, aniżeli teraz - bo jeśli zwrócisz, to czujesz się czysta? Ale ten czas zlecial...Witam wiec ponownie po dluzszej nieobecnosci dziewczyny Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przeniesiona na: www.hewito.pun.pl Strona Gwna -> Rzeczy wane o forum. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin